петак, 6. децембар 2013.

Iz moje arhive: Numerologija i primer razvoda

Vladar Vodolije i broja 7 je Uran


         Zvao me je nekoliko puta da zakaže dolazak i da mi iznese problem. Napokon, neko veče, dogovorismo njegov dolazak. Već na samom ulasku zapahnu me talas jeftinog alkohola koji dodje, u isto vreme, s njim. Pred sobom videh čoveka na ivici suza. Jedva je govorio, usporeno, kao da se preslišavao pesme iz lektire. Ceo život mi se ruši, procedi on, možeš li, nekako, da mi pomogneš? Rekli su mi da možeš. Da čujem, kad ste rodjeni, ti i supruga? 

        Ja 11.7.1969.e, supruga 25.9.1965.

                                                  ****
       Dakle, on: bioritamski broj: 9, generacijski: 7, sudbinski(lični) broj: 7, duhovni broj: 2

ona: bioritamski broj: 7, generacijski: 3, sudbinski broj:1, duhovni broj: 7

                                                   ****
         Sedmica koliko hoćes, rekoh ja. Sta bi to značilo, upita on? Nista dobro za vaš brak, rekoh ja. Poredjenjem samo sudbinskih brojeva (7 i 1) ovo ispada čak dobra, poželjna, kombinacija. Nemojte pogrešiti, samo taj pokazatelj u sinastriji ne daje dovoljno tačne odgovore i stoga predjoh i na sinastriju bioritamskih brojeva:

9+7=16, 1+6 =7. Pogledajmo šta tamo piše, u mom postu o bioritamskoj sinastriji:

  Sedmicom vlada Uran. Kada je u pitanju intelektualna ili filozofska sfera, odlično se slažu. Kada je, pak, u pitanju svakodnevica i sitnice, za njih važi narodski termin: " izgiboše ". Preporuka za ovu vezu je što iskreniji odnos i da probleme ne trpaju "ispod tepiha". Kada se skupi dosta jeda odnos puca.
  Klasičan razvod, rekoh ja. Da pogledamo još duhovni broj. Gledam, naravno, njen jer je ona sudbinska jedinica i odlučujuci faktor u ovom braku. U postu o duhovnim brojevima:Numerologija i duhovni brojevi za sedmicu piše:


Zbog hladnoće, nabusitosti i nerazumevanja sa okolinom često su usamljeni, pa će tokom života biti naglašena pitanja braka i    partnerstva – razvodi su česti.



Još jedan pokazatelj razvoda, rekoh ja a on samo zavrte glavom i kao da reče: to i sam znam.

    Reših, ipak, da pogledam i njegovu Natalnu kartu. Tamo je bila samo potvrda numeroloskih podataka: Uran se nalazio na nultom stepenu Vage! Brak se raspao i razvod je neminovan. Njega, Raka, sa 3 planete u vodenim znacima, novonastala situacija je teško pogodila i nije ni čudo sto je bio pod dejstvom alkohola.

                         

         Bi mi žao čoveka i baš se loše osetih. Sudbina, brate, ne mogu da ti pomognem. Moraš stojećki podneti udarac, život je pred tobom, rekoh i bespomoćno raširih ruke.

Нема коментара: